Het team achter Via Vincent

Patrick Riemers
Eigenaar en gedreven data-analist
Patrick is eigenaar van Via Vincent en al jaren actief met online ondernemen. Patrick is een energieke ondernemer die zijn opgedane kennis graag toepast op zijn projecten. Helpt mensen graag verder met hun online activiteiten. Doorziet data en vertaalt deze naar bruikbare inzichten.
Vincent Verboom
Woordtovenaar
Vincent is creatief met content. Geef hem de letter A en hij geeft je het hele alfabet. Kent alle spreekwoorden op zijn duimpje. Gaat door het vuur voor een mooi verhaal en helpt vacaturedoelen omzetten naar resultaat.
Miranda Riemers
Kwaliteitsborging en screening
Miranda is bij Via Vincent verantwoordelijk voor het hoge kwaliteitsniveau. Ze draagt zorg voor vacatureteksten, video’s en andere bedrijfsuitingen die werken. Daarnaast overziet zij, met haar achtergrond in de psychologie, de screening van cv’s en kandidaten.De digital recruitmentservice voor meer én betere sollicitanten
Bij Via Vincent geloven we in een digitale wervingsaanpak die resulteert in gemotiveerde en oprecht geïnteresseerde sollicitanten voor iedere functie. Via Vincent richt zich via digitale kanalen als Google, LinkedIn of Facebook op kandidaten met de kwaliteiten en interesses die passen bij je bedrijf en de vacature. In plaats van in een vaste poule werkzoekenden de meest passende persoon te vinden, introduceren wij je bedrijf en de vacature bij mensen met de juiste kwalificaties en persoonlijkheid. Hierdoor ben je verzekerd van gemotiveerde sollicitanten met oprechte interesse.
Je bedrijf onder de aandacht bij de juiste doelgroep
Door onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis weten wij wat werkt. Je vacature komt op het juiste moment en op de juiste plaats onder de aandacht bij de juiste doelgroep. Hierdoor krijg je meer relevante sollicitaties, een betere naam als werkgever en een sneller wervingsproces. Je bedrijf valt op bij de juiste doelgroep en dat heeft effect!
Je vacature vervullen Via Vincent? Dit gaan we voor je doen:
-
-
- Overleg over functieprofiel en doelgroep
- Analyseren kenmerken doelgroep
- Wervende advertenties ontwerpen
- Social media campagnes opzetten
- Het monitoren van de resultaten via statistieken
- Campagne indien nodig aanpassen na analyse statistieken
- Eerste selectieprocedure op sollicitaties (indien gewenst)
-

Digital recruitment

Continu personeel werven

Executive search
